Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Temmuz 2014 Perşembe

İftar Sofram 2:)

Misafir gelene kadar her şeye o kadar titizleniyorum ki..
Her şey tam olsun ,aklımda olanın tamamını yapayım istiyorum.Masamı kuruyorum, neyi nereye koyacağımı belirliyorum,çok çeşit yapmamaya dikkat ediyorum.Az ve öz olsun tüm çabam bu...

Hem yemek -ikram yapmak hem ev temizliği derken epey yorulsam da misafirle beraber oturduğumda-sohbetler ettiğimde tüm yorgunluğum gidiyor:)


menümde neler var:)


·         yayla çorbası
·         pilav
·         patatesli tavuk baget
·         fırında kaşarlı mantar
·         ton balıklı salata
·         üzüm
·         karpuz
·         köz biber
·         çiğ köfte
·         vişne suyu ve portakallı limonata
·         incir -kuru kayısı-fındık-ceviz-badem

i       ikramlarım:)

·         dondurmalı irmik helvası
·         çekirdek-şekerli leblebi-soslu mısır
·         meyve tabağı

·         bakalavaJhediyeJ


Aslında 5 kişiydik ama ben herkes rahatlıkla yetişebilsin diye 2 şer tabak üzüm, karpuz,köz biber ve sonradan eklenen fotoğraflarda olmayan çiğ köfte koydum soframa..
Bu şekilde sunmak daha çok hoşuma gidiyor..
Ev yapımı vişne suyum ve yine ev yapımı portakallı limonatam...
Severek, isteyerek yapıyorum,zevkle içiyorum ,içiriyorum...
Minik iftariyeliklerimi unutmamak gerekir:)ortaya koyduğumda herkes yemeyebiliyor.Kişiye özel olunca daha zarif oluyor ve insanın yeme isteğini artırıyor.Dolu dolu koymuyorum çok yenmeyeceğini bildiğimden.2 badem,2 fındık,yarım ceviz,1 kuru kayısı,minik bir parça incir:)



Sarı temalı bir sofra kurunca havlum da sarı olsun istedim:)



2 yorum: